piątek, 31 lipca 2015

Stęskniona.

Tęskniliście kiedyś za kimś tak bardzo, że nic Was nie cieszyło? Książki, muzyka, dbanie o siebie... Po prostu nie miało dla Was większego sensu? 
Teraz właśnie jestem w takiej czarnej dziurze. Skarb wyjechał, do pracy, a ja w domu, z rodziną. Nie widziałam go od czterech dni ... oiledobrzeliczę ... i na razie nie wiem jeszcze, co ze sobą zrobić. 
Zrób paznokcie. 
Narysuj coś. 
Ogól nogi.
Przecież to wszystko powyższe wydaje ci się zawsze takie cudowne, wspaniałe, niedoścignione, kiedy siedzisz w lutym nad psychologią poznawczą, zachwycasz się jakąś kolejną naukową teorią, ale wcale nie masz dla siebie czasu. I wtedy zrobiłabyś wszystko, żeby móc ogolić te cholerne nogi, pocierpieć trochę z depilatorem w ręce, przecież tak uwielbiasz, jak boli. Szczerze mówiąc, to ten ból przy depilacji przypomina trochę robienie tatuażu, a ja tak chcę kolejny tatuaż, a z drugiej strony wiem, że powinnam oszczędzać miejsce na ciele, jestem dwudziestolatką, jeszcze parę lat życia mi zostało. Tylko po co golić nogi, czy cokolwiek, skoro jego nie ma i on nie zobaczy. Bez niego to nawet ta cholerna psychologia poznawcza wydaje się szarobura bez wyrazu, a mrożona kawa jest mdła i jakoś to życie mnie uwiera. 

Toteż jedyne, do czego jestem zdolna, to siedzenie, tęsknienie, wysyłanie mu rozbieranych zdjęć, dzwonienie i snucie planów. Już zaplanowałam. Wiele. Takie małe pierdoły, które chcę zrobić i chcę zrobić je dla nas. Nic poważnego, a może właśnie najważniejsze, co mogę teraz zrobić: pomysł na nasz pamiątkowy kącik w pokoju, plan romantycznej nocy po jego powrocie, skok na bungee w przyszłe wakacje... Takie piękne rzeczy, które trzymają mnie przy życiu. Są wakacje - mogę odrobinę (?) pofantazjować. Skarb wróci to i ja wrócę - do rzeczywistości.

Było już kiedyś?

P.S.: Potrzebuję romantycznej muzyki na wspólny wieczór - ktoś może mi doradzić?:)

P.S.2:Wczoraj blogowi stuknął miesiąc! Dziękuję Wam kochani za obecność tutaj! <3

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam zakochana, ba, nawet zauroczona nie byłam (i już czuję się jak forever alone z czterema kotami w domu) i nie widzę sensu wypowiadania się na ten temat, bo zbyt wiele dobrego nie wysnuję. Podziękuje Ci jedynie za przypomnienie mi o utworze "Lonely Day", który mimo iż uwielbiam, to gdzieś zatarł mi się w pamięci.
    Romantyczna muzyka? Cholera. Poza całym repertuarem Adele nic nie znam.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę nic powiedzieć na temat miłości i tęsknoty, ale współczuję Ci. Każde uczucie, które trąci o marazm i powoduje taki "dzienny letarg" jest okropne. Życzę, by Twój Skarb wrócił jak najszybciej. :)
    Pozdrawiam xx

    ---
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie piszesz, doskonale rozumiem Twoje uczucie. :/

    Zapraszam również do Siebie- http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, ja tęsknie za jedną osobą i to mocno...


    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, to chyba miłość jest, że taka tęsknota ;D
    A tak na serio to nie dziwię się, bez takiej jednej ukochanej osoby wszystko potrafi stracić sens. (Przede wszystkim to golenie nóg). Jak inaczej wytłumaczyć, że ludzie tak namiętnie i bezustannie szukają drugiej połówki? A jak się już kogoś takiego znalazło, zasmakowało wspólnych chwil, rozłąka jest tym trudniejsza. Szczęściem niedługo wróci i z powrotem będziesz miała dobry humor
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje posty, może dlatego, że znajduję w nich jakąś cząstkę siebie.. ;)
    Mam podobnie. Jestem w związku na odległość i każdy dzień bez Niego jest pusty i bez wyrazu. Kiedy wiem, że przyjeżdża, że będziemy siedzieć razem od razu wszystko nabiera kolorów. :)
    Tak samo myślę o przyszłości, zastanawiam się jak spędzę z Nim przyszły weekend, ferie i każdą możliwą chwilę. :)

    Co do romantycznej muzyki - jaki gatunek preferujesz ;)?

    Buziaki! // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale cię rozumiem. W końcu przejdzie :*
    Poklikasz u mnie w linki?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 27 million visits, 198 countries of the world! and more than 19,000 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze, które pojawiają się na blogu są dla mnie bardzo cenne. Dlatego dziękuję za każdy z nich i na każdy staram się odpowiadać. Jeżeli zostawisz adres swojego bloga, to na pewno go odwiedzę. Obserwacja mile widziana.:) Nie biorę udziału we wszelkich nominacjach.